Pozastavení přednášek a konzultací

Ahoj všem,

V posledních 3 letech jsem kompletně utlumil a pozastavil veškeré mé veřejné působení - přednášky, rozhovory i konzultace. Narodilo se mi malé dítě a veškeré mé priority se zaměřily primárně na rodinu - chtěl jsem být u prvních kroků a průzkumů malého objevitele. :-)

Omlouvám se tedy všem, kterým jsem neodepsal na zprávu či email. Vždy jsem dostával mnoho dotazů a zpráv - a velmi mě těší váš zájem o zážitky mimo tělo, ale v poslední době jsem již neměl kapacitu odpovídat.

Je možné, že v širším časovém horizontu se opět navrátím více do veřejného prostoru a k přednáškám a konzultacím, ale v tuto chvíli ještě ten správný moment nenastal.

Děkuji všem za pochopení. Přeji vám štastné cesty životem a držím palce v naplnění vašich příběhů! ;-)

Tom Poutník