Rok s Poutníkem

Ahoj všichni! 

Zjistil jsem, že čím více jsem se setkával s vámi osobně na různých akcích a přednáškách, tím méně času jsem měl na úpravu webu a přidávání informací o chystaných akcích. :) Založil jsem proto novou sekci Kalendář akcí, kde vždy naleznete aktuální informace.

V roce 2017 jsem navázal spolupráci v Praze s kavárnou a galerií - Nová Galerie (příští přednáška 22.3.2018), kde byly přednášky téměř vždy vyprodané po celých 7 měsíců až do léta, kdy už jsem si dal chvíli od přednášení pauzu.

Kromě Prahy jste se mnou mohli setkat i v dalších městech po České Republice. Navázal jsem spolupráci s novým kulturním centrem v Liberci - KultiVAR (příští přednáška 22.2.2018), v Hradci Králové - Hnízdě snů, v Poděbradech jsem byl pozván pokřít knihu Vaclava Krejčíka - Město na obloze, a proběhla přednáška i pro studenty Střední obchodní školy v Karlových Varech.

Těší mne váš zájem o přednášky a jsem rád, že se postupně šíří povědomí o těchto zážitcích a zkušenostech i v České Republice.

Děkuju za vaší přízeň, velmi si jí vážím a těším se společná setkání v roce 2018!

Tom Poutník