Ovládnutí strachu a myšlenek

Před lety reagovalo několik lidí na mé články a nakousli tak téma, které je dobré si uvědomit než začnete cvičit. Napřed zde uvedu zmíněné reakce a poté doplním o další informace.

K.: Mám podobnou zkušenost jako J. Cvičila každý večer - technikama např. propadnutí se postelí, houpání se nebo představovat si před očima určité symboly, které ten stav vyvolali. Ta poslední technika mi fungovala nejlépe. V podstatě nejdál jsem se dostala do stavu, kdy máš otupělé, lehké tělo a hučení v uších pak přišelo leknutí a někdy jsem u toho usnula.

Ale přesně jak říkal J. tak doporučuju uzemnění, jelikož bez toho pak nemusíš mít daleko do blázince. Stávalo se mi přes den, že když jsem si sedla a neuvědoměně uvolnila - začala jsem se cítit výš než jsem seděla - vypadá to že je to skvělý, ale když se to stane v situaci, kdy to není nejvhodnější např. pracovní pohovor. Zároveň se můžeš napojit ne nějaké informační pole nevím jestli to správně pojmenovávám, ale nikdy jsem moc nevěřila na duchy a právě v téhle době se mi stalo přesně na Samhain - to jsem poprvé slavila a dala za okno velikou svíci, kterou jsem nechlala hořet celou noc. V noci se mi zdáli dva sny v nichž jsem prožila smrt dvouch mladých lidí - nebyl to klasický sen - věděla jsem, že jde o něco jiného - dodnes je mám zapsané. Druhý den jsem se na netu podívala na stránky nějakého pořadu co vysílají v televizi a pátrají tam po ztracených lidech. Ty lidi tam byly - vytiskla jsem si to, ale na policii jsem nemohla jít, jelikož moje nejbližší cesta by byly Bohnice. Další noc mě vzbudili ťukáním na okno a škrábáním na papír - dřív jsem si to přála za žít - a když to přišlo málem jsem se po.... strachy - byla jsem vzhůru a to vím jistě, jelikož mi někdo volal ve 4 hodiny ráno - chodili přesně v tuhle dobu - cca 2 dny.

Ta tohle bylo jedno z obdobích, kdy zjistím, že je potřeba silně brzdit a začít dělat takový ty normální věci jako je mýt nádobí, vynášet odpadky atd.


J.: Dřív ( někdy na střední ) jsem to zkoušel a podařilo se mi párkrát dostat do fáze kdy jsem měl pocit jako, že vážím pár deka, necítil jsem nohy/ruce, všechno se mi v palici pletlo, ale nikdy jsem do nedotáhl do konce, nejspíš z nějakého strachu nebo nedostatku odhodlání a jistě taky z nedostaku zkušeností...

Teď nevím, sám bych to asi znovu nezkoušel..leda s někým, kdo má s AC zkušenosti..

Jak jsem již zmiňoval na jiných místech, na tuto zkušenost musíte na to být připraveni. K tomu vám může dobře posloužit např. zmíněné lucidní sny a zbavení se strachu tam. Strach, ať už pochází z toho či onoho, je bohužel (či bohudík) vaším největším nepřítelem, kterého je třeba překonat. Když se ho zbavíte, vaše ruce budou volné a můžete kamkoliv a jakkoliv. (zároveň často bývá i tím největším důvodem, proč jste případně nevycestovali)

Spolu s tím je na astrální cestování třeba i jistá míra připravenosti, co se týče takových věcí jako píše K. Když totiž všechny vstupní "kontroly" obejdete, protože už nějaké aspekty máte víceméně zvládnuté, a dostanete se dál, ale nejste přitom ještě na celou věc zralí (stále máte mraky strachu uvnitř), tak to s vámi může pěkně houpat a mohou se objevit podobné zážitky.

Lucidní sny vám v mnohém mohou pomoci, protože si tam s astrálem více než dost poťukáte po rameni. Zvyknete si na něj a poté budete mít čistou hlavu i co se týče všeho dalšího. Základní věcí, kterou je dobré si ujasnit je proč, tuto zkušenost chcete, co od toho očekáváte a také nezapomeňte, že jste to vy, kdo bude cestovat a je tedy třeba mít záměr dělat to či ono. Mohlo by se vám stát, že vycestujete a nebudete mít žádný cíl a vrátíte se zpět. /např. pokud se budete chtít rozvíjet, k tomu vám může pomoci tzv."duchovní průvodce", vyšlete záměr učit se od něj a on vás zanese na místo, kde dostanete danou "lekci"./

Když nezkušený člověk jen tak vpadne do astrálu, aniž by měl nějaké zkušenosti např. s LD, tak se může stát, že nebude vůbec vědět, jak se např. pohybovat v prostoru. Dostane strach, přitáhne si k sobě to, čeho se bojí atd. (myšlenky se ihned materializují) Může to být poté jako turistika v minovém poli. :-)
Na druhou stranu pokud má sám sebe již trochu poznaného a zpracovaného (strach, svou mysl atd) a ví kam směřuje a co chce či nikoliv, tak nebezpečí nehrozí žádné. Opět je ale vše o tom, jestli se věnujete i přípravě. Budete-li cvičit ovládání svých myšlenek a koncentraci, zbavíte se strachu atd. nebo nikoliv.

Díky tomu, že se K. věnovala jiným energetickým cvičením a komunikaci s bytostmi, mohla se dostat dále a obejít tak "vstupní kontroly" (v podobě určitého stupně uvědomění), ale protože neměla zvládnutý strach případně svoji mysl, mohla zažívat to, co popisuje ve svém zážitku, aniž by to chtěla a měla nad tím jakoukoliv kontrolu. Je to poté jako když otevřete dveře do světa, o kterém nevíte nic, nevíte, jak se v něm pohybovat a nevíte ani jak ho zavřít, přesto už je zde a musíte poté pěkně rychle dohnat všechny "mouchy". :-)
Tomu všemu můžete předejít ovládnutím svého strachu a myšlenek ještě předtím než se do AC pustíte nebo cestou přes LD/


Astrál jako takový je nekonečný prostor, kde "to, co budete dělat" se plně řídí vaším záměrem, vaší myslí. Když se budete chtít např. s někým setkat a něco s ním dále podniknout, opět se zaměříte na jeho energii > to vás k němu přitáhne a můžete se s ním setkat. Vše se ale řídí vaší schopností zaměřit se na danou věc.
Pokud vaše mysl ani strach nejsou pod kontrolou, poté to pro vás může být zpočátku velmi divoké. Naštěstí existují jisté "pojistky" (tzv. "duchovní průvodce" či "anděl strážný", vaše míra uvědomění atd), které by tomu měli v naprosté většině případů spolehlivě zabránit.
Základem je mít čistou hlavu a nenechat se ovládat strachem, k tomu vám může velmi pomoci cesta přes lucidní snění a postavení se svému strachu čelem. (společně s ovládnutím svých myšlenek - koncentrace /různé techniky na ztišení mysli/)
AC je skvělou cestou, ale musíte se napřed naučit stát pevně na nohou než vyjdete ze dveří. :)

Z toho všeho vyplývá několik věcí:
  • 1) Jednou ze základních věcí je ovládnutí svého strachu (např. prostřednictvím LD).
  • 2) Ovládnutí své mysli, svých myšlenek metodami, které vás právě toto mohou naučit (např. cvičit postupné tišení svých myšlenek, uvědomovat si je a ihned je zastavovat).
  • 3) Být na to připravení, mít jistou míru uvědomění a zachovat si chladnou hlavu.
Na vše z toho vás může připravit také cesta přes LD či jiné "techniky", které operují se ztišením své mysli.

Přeji Vám hodně úspěchů!

Tom Poutník

Konzultace

Máte-li zájem o osobní setkání a konzultaci, klikněte zde a vyberte si, co Vás oslovuje nejvíce.